Ji Sport A/S
Ubox 26
202 29 Malmö
Tlf. 031 80 67 47
E-post: info@jisport.com
Organisationsnummer: 302334-5378
Leveranstid: Vi strävar efter att leverera din beställning så snart som möjligt – normalt inom 3-5 arbetsdagar för lagervaror.
Om varan inte finns i lager, blir du informerad den första vardagen efter att ordern lagts. Vi har ett stort och effektivt lager i Danmark på cirka 1800 kvadratmeter med mer än 3000 olika produkter redo på hyllorna för omedelbar leverans. Varorna packas noggrant och levereras med DHL eller PostNord.
Leveranstiden för specialvaror anges vid beställning. Vid restorder kommer förväntad leveranstid att meddelas via e-post eller telefon.
Fraktkostnader och leveransmetoder:
Det är inte möjligt att hämta eller returnera varor på vår svenska adress, eftersom vårt lager är placerat i Danmark.
Om du köper för över 8.000 kr exkl. moms, erbjuder vi gratis frakt, om inte din beställning innehåller skrymmande varor.
Manglende kolli eller transportskader:
Saknade kollin eller transportskador måste omedelbart noteras på fraktsedeln för att kunna göra anspråk på reklamationsrätten.
Skadad försändelse:
Om du mot förmodan får en skadad försändelse, ska du informera speditören om detta vid mottagandet och kvittera mottagandet med anmärkningar.
Kom ihåg att dokumentera det skadade godset genom att ta bilder av försändelsen och emballaget (behåll gärna detta).
Kontakta därefter vår kundservice på 031 80 67 47 eller via e-post på info@jisport.com – så står vi redo att hjälpa dig.
Om skadan inte anmäls vid leveransen, är det kundens ansvar att reklamera skadan till fraktföretaget.
Om du mot förmodan inte har mottagit din beställning som avtalat, eller om din försändelse är ofullständig eller skadad, ber vi dig vänligen att kontakta vår kundservice. Du kan nå oss på telefonnummer 031 80 67 47, där våra medarbetare står redo att hjälpa dig. Alternativt kan du skicka ett e-postmeddelande till info@jisport.com med dina uppgifter och en beskrivning av problemet.